torsdag 8 september 2011

Det här med att ge upp


Jag har en ganska tjatig vän. Problemet, eller fördelen beroende på hur man ser det, är att det hon tjatar om brukar bli rätt bra i slutändan. Det var till exempel hon som tjatade igång filmbloggen och den har ju blivit en rasande framgång, om man som jag definierar "rasande framgång" som "något jag gjort i mer än en vecka och ännu inte tröttnat på".

Hennes senaste bedrift är att ha tjatat mig till att ha ett Twitter-konto, trots att jag fortfarande inte har klart för mig vad eländet fyller för syfte. Jag finns i alla fall på Twitter som ThePegerator och där kommer jag att skriva när jag bloggat. Så i stället för att gå in på sidan som ett simpelt djur eller använda något av de nittontusen lättare sätten att följa en blogg så kan ni nu göra det via Twitter i stället.

Miraklens tid är - trots envisa rapporter om motsatsen - inte förbi.

Inga kommentarer: